Laatste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ilona Schepers - WaarBenJij.nu Laatste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ilona Schepers - WaarBenJij.nu

Laatste dag Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Ilona

02 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

We werden vanmorgen rond 8u wakker, dus nog op tijd voor het ontbijt in het hotel. Na het ontbijt zocht Jethro de massagesalon op waar hij gisterenavond zijn voeten heeft laten masseren voor een nek/schoudermassage. Ondertussen ging ik met de kinderen zwemmen.
Rond 11u vertrokken we met de taxi-boot naar (tempel) 'Wat Arun'. Het was zinderend heet en ik werd er wat flauwtjes van. Algauw gingen we lunchen. Heerlijk eten en ontzettend veel gastvriendelijkheid hier.
Gebruikelijk hier is dat de locale bevolking zelf ook google translate gebruikt om ons duidelijk te maken wat ze wil zeggen. 'Cute' stond er op haar schermpje en 'lovely family'.
Wat Arun zijn we uiteindelijk niet in geweest want er was een verbouwing o.i.d. We zijn er omheen gelopen en dat was het voor nu. Op naar Chinatown! Tijdens de fietstocht gisteren waren we over de markt gefietst en de kinderen wilden hier zéker terugkomen. En ik ook. 'Walhalla' zei Carice als we weer een kraampje met mega-grote knuffels tegenkwamen. Helaas te groot om mee te nemen :-(
Natuurlijk hebben de kids (en ikzelf) andere leuke souvenirs gekocht.
Rond 17u terug in het hotel (by tuktuk) om rustig af te sluiten met een duikje in het zwembad. Hoe overweldigend mooi of bijzonder zo'n stad ook is, het zwembad blijft lonken. Het is tot 20u open en 's avonds hebben ze discolichten in het zwembad. Helemaal te gek vinden ze dat.
Nu zijn de tassen gepakt en zitten we morgenochtend om 5.45u aan het ontbijt. Dag Bangkok!