2e dag: aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ilona Schepers - WaarBenJij.nu 2e dag: aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ilona Schepers - WaarBenJij.nu

2e dag: aankomst

Blijf op de hoogte en volg Ilona

31 Juli 2017 | Thailand, Bangkok

Als we aankomen in Helsinki zijn we al een uurtje met de tijd meegevlogen. Dat scheelt een uur wachten :-)
Hapje gegeten bij Burger King, vooral omdat de rest echt erg duur is. "Sushi: mmm heerlijk!" Dacht ik. Voor een bakje van 12 stuks, zou ik een hele avond kunnen tafelen. Onzin dus.
We landen in Bangkok om 7.31 lokale tijd. Nederlandse tijd is dat 5 uur eerder, dus 3.31.
Tijdens de reis hebben de kinderen wel iets geslapen, wij allebei niet. Een nachtje doorhalen hebben we lang niet gedaan, waardoor ik de rest van de dag alleen maar de behoefte heb om te slapen, waar ik niet constant aan toegeef, want dan zouden we ' nachts een probleem hebben.
Het eten in het vliegtuig, diner en ontbijt, was een welkome onderbreking. Vooral Carice genoot erg van haar eerste keer dineren hoog in de lucht.

Bij het inchecken in Nouvo City Hotel blijken we 2 kamers te hebben. Lekker.
Deze dag af en aan wat gezwommen, 's middags met de tuk tuk even eruit. Waarheen? Geen idee nog. De meneer stelt voor Siam big stopping mall. We doen het: het gaat ons vooral om de beleving van de tuktuk. Siam zijn we snel weer weg.
De tuktuk gaat hard en we verbazen ons over het gevaar op de weg. Een leuke ervaring, maar toch blij als ik weer uitgestapt ben.
We eten tegenover het hotel. Pad Thai en de kinderen wagen zich er nog niet aan en eten veilig pannenkoeken ( Carice) en egg with toast ( rarara wie zou dat nou graag eten).
Om 21u doen we het licht uit. Welterusten!