Mind your step - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ilona Schepers - WaarBenJij.nu Mind your step - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ilona Schepers - WaarBenJij.nu

Mind your step

Blijf op de hoogte en volg Ilona

30 Juli 2017 | Nederland, Schiphol

Vertrekhal 1, balie 2. We zijn op tijd. Nu, in ieder geval: 3 kwartier te vroeg zelfs. De balie van Finnair opent pas om 9.30u.
Vanmorgen op tijd opgestaan, aangekleed en ontbeten, de laatste rommeltjes opgeruimd en ingepakt. Koffie en dan gaan we. Wim brengt ons naar Schiphol vertrekhal 1. We zijn de straat nog niet uit en Julian vraagt: "mam, heb je wel korte broeken voor me meegenomen?"
Typisch Julian. Denkt goed mee :-)
Die korte broeken heb ik, dat zit goed. En anders, zegt opa terecht, kun je die voor een appel en een ei kopen in Thailand.
Ik ben best relaxed. Op het moment dat ik me dat realiseer, schrik ik: is dat een teken dat ik toch (weer) iets heel doms vergeten ben? We zullen zien. Ik blijf ff genieten van dat relaxte gevoel. VAKANTIE!
9.40: we zijn door de douane. Ook dat lukte op tijd, het zelfvertrouwen groeit:-)
Even een broodje bij La place en dan 2 uur wachten bij de Gate?
10.40: eindelijk. Julian's favoriete onderdeel: we zijn aangekomen bij 'mind your step' oftewel the gates.
Nog even plassen, wat water en koekjes voor onderweg kopen en wachten tot de gate open gaat.
Dag Schiphol, dag Nederland! Tot over 3 weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Ilona

Actief sinds 27 Juli 2017
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4999

Voorgaande reizen:

30 Juli 2017 - 21 Augustus 2017

Thailand 2017

Landen bezocht: